مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-17ورزشي

خمز: بازی آسانی با پیکان نداریم/ قوانین باید برای تمام تیم ها یکسان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل پیکان تهران در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در ترکیب تیم تان خواهید داشت؟ اظهار داشت: - سرمربی فوتبال تراکتور گفت: پیکان سبک بازی خوبی را در پیش گرفته و بازی آسانی با این تیم نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل پیکان تهران در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در ترکیب تیم تان خواهید داشت؟ اظهار داشت: ما ترکیب را براساس نتایج بازی قبلی مشخص نمی کنیم؛ بلکه بر اساس میزان آمادگی بازیکنان، ترکیب تیم را انتخاب می کنیم و امکان تغییر آن در تمامی بازی ها وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با تغییر سرمربی پیکان، قدرت تهاجمی این تیم افزایش یافته است؟ بیان کرد: با تغییر سرمربی، شیوه بازی این تیم تغییر یافته است.

پیکان به دنبال مالکیت توپ و بازی سازی از دفاع است.

به سرمربی این تیم تبریک می گویم؛ چرا که سبک خوبی را در پیش گرفته و معتقدم بازی آسانی نخواهیم داشت.

خمز در خصوص راهکارش برای تقویت خط حمله تیمش و استفاده از مهاجم کاذب به جای مهاجم تخصصی، توضیح داد: باتوجه به لیست نفراتی که در اختیار داریم، سیستم تیم را انتخاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمز: بازی آسانی با پیکان نداریم/ قوانین باید برای تمام تیم ها یکسان باشد

خمز: بازی آسانی با پیکان نداریم/ قوانین باید برای تمام تیم ها یکسان باشد