مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-14اقتصادي

تعیین زمین مورد نیاز فضای آموزشی در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده و ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده و ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

اصغر اسماعیلی (پنجشنبه، 23 آذرماه) در جلسه احداث مدارس در پروژه های نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ساخت مدارس در سایت های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیار تاکید داشته و برنامه ریزی لازم را کرده است.

وی با بیان اینکه ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان در شهر زنجان آغاز شده است، تصریح کرد: ساخت این دو مدرسه در شهر زنجان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است؛ همچنین برای احداث مدرسه در سایت کوی زیتون هم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده است،گفت: همچنین ساخت مدرسه در سایت کوی مهرآرا و کوی خرداد هم در دست برنامه ریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین زمین مورد نیاز فضای آموزشی در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

تعیین زمین مورد نیاز فضای آموزشی در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان