مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-29سياسي

18 هزار فرد دارای معلولیت در زنجان خدمات می گیرند


نزدیک به 18 هزار نفر از افراد دارای معلولیت از 66 مرکز غیردولتی روزانه، شبانه روزی، ویزیت در خانه و مرکز مراقبت در خانه و کلینیک مددکاری و موسسه های مردم نهاد در حوزه معلولان و توانبخشی، - ایسنا/زنجان سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به 18 هزار نفر از افراد دارای معلولیت از 66 مرکز غیردولتی روزانه، شبانه روزی، ویزیت در خانه و مرکز مراقبت در خانه و کلینیک مددکاری و موسسه های مردم نهاد در حوزه معلولان و توانبخشی، خدمات می گیرند.

روح الله خدابنده لو امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) در بازدید از جهاد دانشگاهی استان زنجان و دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: اکنون در حوزه توانبخشی استان زنجان بیش از 20 هزار پرونده معلولیت ثبت شده تحت حمایت سازمان وجود دارد و بیش از 16 هزار خانوار از افراد دارای معلولیت، مستمری بگیر سازمان هستند.

وی با اشاره به حمایت بهزیستی از 346 فرد معلول ضایعه نخاعی، ادامه داد: به این افراد خدمات ویژه مانند خدمات توان پزشکی، حق پرستاری و .

داده می شود.

بیش از 1400 نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید نیز خدمات مددکاری و کمک هزینه حق پرستاری به مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان ماهانه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار فرد دارای معلولیت در زنجان خدمات می گیرند

18 هزار فرد دارای معلولیت در زنجان خدمات می گیرند