مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-13اقتصادي

اختصاص 550 میلیارد تومان به شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد در سفر دوم رییس جمهور


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 550 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های این استان در سفر دوم رییس جمهور خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 550 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های این استان در سفر دوم رییس جمهور خبر داد.

جهانگیر شاهینی در نشست شورای اداری گچساران گفت: اکنون طرح های مهمی در زمینه زیرساخت های شهری و روستایی در این شهرستان در دست اجراست.

وی اظهار کرد: سد بزرگ چم شیر با ظرفیت 2.

3 میلیارد متر مکعب آب برای بهبود کیفیت و کنترل سیلاب ها در دولت سیزدهم وارد مدار شد و 500 میلیون متر مکعب آب پشت این سد ذخیره شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سهم اعتبارات شهرستان گچساران در دور دوم سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد 20 هزار میلیارد ریال بوده است.

شاهینی تصریح کرد: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان اعتبارات ویژه ای برای طرح های مهم این شهرستان از جمله تنگ انگشترک، طرح کنارگذر دوگنبدان از منایع مختلف اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین نخستین بار بیش از 550 میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویر احمد برای شهرداری های استان مصوب شده که هم اکنون دنبال تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 550 میلیارد تومان به شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد در سفر دوم رییس جمهور

اختصاص 550 میلیارد تومان به شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد در سفر دوم رییس جمهور