مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-07سياسي

توجه وقف به مباحث علمی و فناوری تقویت شود


رییس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: توجه وقف به مباحث علمی و فناوری باید تقویت و همکاری های مشترکی با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برقرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشستی با مدیرکل و اعضای شورای معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: وقف، یک بحث تخصصی و فنی با حساسیت های شرعی است.

رییس مجمع نمایندگان استان سمنان خطاب به حاضران عنوان کرد: اموال موقوفه ای که نزد شما امانت است، مصداق بیت المال بوده و از این رو، مسؤولیت سخت و پیچیده ای دارید.

گلرو تأکید کرد: در اداره امور موقوفات باید حساسیت هایی که حضرت امیرالمؤمنین (ع) در حوزه بیت المال رعایت می کردند، را مدنظر داشته باشید.

وی افزود: توجه وقف به مباحث علمی و فناوری باید تقویت شود و از این رو، می توانید فعالیت ها و همکاری های مشترکی با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان داشته باشید.

گلرو با اشاره به اهمیت و نقش سرمایه گذاری در افزایش بهره وری موقوفات اظهار کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف مانند کاروانسراها، آب انبارها و سایر اماکن موقوفه برای سرمایه گذاری وجود دارد که با تمام توان در این بخش همراه و کنار شما هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه وقف به مباحث علمی و فناوری تقویت شود

توجه وقف به مباحث علمی و فناوری تقویت شود