مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-29اجتماعي

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده ها


پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده ها را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت ترافیکی محور های مواصلاتی از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه هشتم آذر تا ساعت 6 صبح روز شنبه 11 آذر خواهد بود که بر این اساس، تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه هشتم اذر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.

همچنین تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه هشتم اذر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام پلیس راهور فراجا تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج چالوس از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه دهم آذر از آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده ها

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده ها