مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-13سياسي

هشدار جدی معاون سیاسی وزیر کشور به فرمانداران


شاهچراغی با تأکید براینکه کسی اجازه دخالت در امر انتخابات را ندارد، گفت: در قانون جدید تأکید شده که شعب باید یک روز قبل از شروع اخذ رأی مورد بازدید قرار بگیرند و مسئولان از جمله فرمانداران باید از برگزاری خوب انتخابات در شعب اطمینان لازم و کامل را حاصل کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، آموزش چهارمین گروه از فرمانداران و دبیران و رؤسای کمیته های آموزش و پژوهش و فناوری اطلاعات ستادهای انتخابات استان ها، صبح چهارشنبه با سخنان سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور در سالن الغدیر وزارت کشور آغاز شد.

رییس ستاد انتخابات کشور طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این نشست آموزشی دو روزه، هرگونه دخالت در امر انتخابات را خط قرمز وزارت کشور عنوان کرد و گفت: وزارت کشور مجری انتخابات است و فرمانداران باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

    معاون سیاسی وزارت کشور با تأکید براینکه کسی اجازه دخالت در امر انتخابات را ندارد، افزود: در قانون جدید تأکید شده که شعب باید یک روز قبل از شروع اخذ رأی مورد بازدید قرار بگیرند و مسئولان از جمله فرمانداران باید از برگزاری خوب انتخابات در شعب اطمینان لازم و کامل را حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی معاون سیاسی وزیر کشور به فرمانداران

هشدار جدی معاون سیاسی وزیر کشور به فرمانداران