مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-27سياسي

شناسایی 81 منطقه محروم در کشور


سرپرست معاونت آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی گفت: تا کنون 81 منطقه محروم در استان های مختلف کشور شناسایی شده است و در راستای محرومیت زدایی از این مناطق 3 تا 5 سال آینده در این مناطق حضور داریم.

- سرپرست معاونت آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی گفت: تا کنون 81 منطقه محروم در استان های مختلف کشور شناسایی شده است و در راستای محرومیت زدایی از این مناطق 3 تا 5 سال آینده در این مناطق حضور داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مولایی نسب در نشست خبری اولین دوره جایزه ملی آبادیران که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، افزود: بنیاد مستضعفان، شرکت های اقتصادی دارد که توسط آنها در حوزه های اقتصادی کشور و در راستای باز کردن گرهی از مسائل کشور فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد علوی همچنین به عنوان بازوی محرومیت زدای بنیاد مستضعفان است که در این راستا مسؤولیت هایی در قبال جامعه دارد.

مولایی افزود: تا کنون 81 منطقه محروم در استان های مختلف کشور شناسایی شده است و در راستای محرومیت زدایی از این مناطق 3 تا 5 سال آینده در این مناطق حضور داریم.

سرپرست معاونت آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی چهار محور فعالیت های این بنیاد در مناطق محروم را شامل حوزه های فرهنگی_اجتماعی، اقتصادی و اشتغال، سلامت و بهداشت و عمران زیرساخت عنوان کرد و افزود: شناسایی اولیه مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 81 منطقه محروم در کشور

شناسایی 81 منطقه محروم در کشور