انجام بیش از 80 درصد پروژه قطار ملی توسط متخصصین داخلی/30 درصد صرفه جویی ارزی به ازای هر واگنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اقدامات و افتتاح های صورت گرفته تاکنون رویکرد مدیریت ششم شهری افزایش رونق و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری است. - با توجه به افتتاح ایستگاه های مختلف در این دوره، چالشی که اکنون سیستم حمل و نقل را تهدید خواهد کرد مسئله کمبود واگن خواهد بود. برای حل این مشکل باید در کنار واردات از ظرفیت تولید داخل نیز استفاده شود که در همین راستا پروژه ای تحت عنوان قطار ملی نیز در دستورکار قرار دارد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اقدامات و افتتاح های صورت گرفته تاکنون رویکرد مدیریت ششم شهری افزایش رونق و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری است. شاهد مثال آن نیز افتتاح مترو پرند بود که پس از 18 سال به همت این دوره از مدیریت شهری و همکاری دولت به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید. اما با توجه به افتتاح ایستگاه های مختلف در این دوره، چالشی که اکنون سیستم حمل و نقل را تهدید خواهد کرد مسئله کمبود واگن خواهد بود. برای حل این مشکل باید در کنار واردات از ظرفیت تولید داخل نیز استفاده شود که در همین راستا پروژه ای تحت عنوان قطار ملی نیز در دستورکار قرار دارد. محسن هرمزی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |