مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-07سياسي

حوزه فرهنگ نیازمند کادرسازی تخصصی است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگی نیازمند کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص است، اظهار کرد: وزارت ارشاد نیز باید بیش از هر چیز در این بخش سرمایه گذاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربان علی دری نجف آبادی عصر امروز در دیدار با وزیر ارشاد اظهار کرد: هسته اولیه جامعه اسلامی را بانوان تشکیل می دهند و ما در رأس اسوه ارزشمندی چون حضرت زهرا (س) را داریم که در همه ابعاد الگو است.

وی افزود:زنان در انقلاب اسلامی جایگاه بسیار برجسته ای دارند و انتظار داریم دستگاه های فرهنگی جمهوری اسلامی و در رأس وزارت ارشاد در حوزه بانوان و به ویژه بحث جمعیت گام های بلندی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در برنامه هفتم وظایفی در حوزه فرهنگی تعریف شده که باید توسط دستگاه های فرهنگی کشور برای آن تدبیر شود.

دری با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگی نیازمند کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص است، اظهار کرد: وزارت ارشاد نیز باید بیش از هر چیز در این بخش سرمایه گذاری کند.

وی ادامه داد: مقابله با تهاجم، سلطه و نفوذ فرهنگی که بی هویت کردن ملت ها را دنبال می کند مقوله مهمی است و وزارت ارشاد، صدا و سیما و دستگاه های مختلف فرهنگی کشور باید با هوشیاری در جنگ ترکیبی دشمن آن را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگ نیازمند کادرسازی تخصصی است

حوزه فرهنگ نیازمند کادرسازی تخصصی است