مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 17:452023-11-30بين الملل

روند محاکمه نتانیاهو از سر گرفته می شود


شبکه 12 اسراییل خبر داد که جلسات دادگاه نتانیاهو هفته آینده برای شنیدن سخنان شاهدان و طرف های مختلف، از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که اسراییل در کشاکش جنگ غزه به سر می برد، شبکه 12 این رژیم از آغاز جلسات محاکمه بنیامین نتانیاهو، از هفته آینده خبر داد و روزنامه هاآرتص نیز نوشت که جلسه دادگاه نتانیاهو از روز یکشنبه هفته آینده از سر گرفته می شود.

در این راستا یاریو لیوین وزیر دادگستری اسراییل روز گذشته دستور از سرگیری فعالیت تمامی دادگاهها را صادر کرد که دادگاه محاکمه نتانیاهو نیز شامل آن می شود.

نخست وزیر اسراییل در ارتباط با سه پرونده به رشوه خواری، کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم است و جلسات دادگاه او از سال 2020 آغاز شده، هرچند نتانیاهو این اتهامات را با انگیزه سیاسی می داند.

  خبر از سرگیری جلسات دادگاه نتانیاهو، آن هم در میانه جنگ در غزه، در حالی است که طی هفته های گذشته بسیاری از منابع اسراییلی از پایان عمر سیاسی نتانیاهو سخن گفته اند.

در این راستا  یک عضو ارشد حزب لیکود (به رهبری نتانیاهو) روز سه شنبه به روزنامه یدیعوت احارانوت گفت که طی روزهای اخیر رایزنی های محرمانه در داخل حزب در خصوص آینده سیاسی بنیامین نتانیاهو و برکناری او انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند محاکمه نتانیاهو از سر گرفته می شود

روند محاکمه نتانیاهو از سر گرفته می شود