مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-05بين الملل

فایینشال تایمز: تونلهای غزه از متروی لندن وسیع ترند / حماس شهر زیرزمینی ساخته است


روزنامه انگلیسی در گزارشی به نقل از منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی به شرح گستره وسیع و ساختار پیشرفته تونل های حماس در نوار غزه پرداخته و این تونل ها را حتی گسترده تر از شبکه متروی شهر لندن دانسته است.

- روزنامه انگلیسی در گزارشی به نقل از منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی به شرح گستره وسیع و ساختار پیشرفته تونل های حماس در نوار غزه پرداخته و این تونل ها را حتی گسترده تر از شبکه متروی شهر لندن دانسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فایننشال تایمز در گزارش خود نوشته است: یک پهپاد کوچک ارتش اسراییل در یک راهروی بتنی قوسدار رها شده و برای دقایقی در امتداد یک تونل 300 متری به پرواز ادامه می دهد؛ تونلی که آنقدر بزرگ هست که یک مرد قدبلند بتواند بدون خم شدن از آن عبور کند.

در سمت چپ و راست به اتاق هایی بر می خوریم که دارای تجهیزات تهویه مطبوع، توالت ها و آشپزخانه های کارآمد با آب لوله کشی، کابل های برق و مخابرات و یک درب ضد انفجار هستند.

دافنه ریچموند باراک، یک استاد دانشگاه ریچموند و نویسنده کتابی در مورد جنگ زیرزمینی معتقد است که از بین بردن تونلهای حماس دشوارترین و مهمترین جنبه عملیات ارتش اسراییل است.

شبکه تونلهای حماس که حتی بزرگتر از شبکه متروی زیرزمینی شهر لندن برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایینشال تایمز: تونلهای غزه از متروی لندن وسیع ترند / حماس شهر زیرزمینی ساخته است

فایینشال تایمز: تونلهای غزه از متروی لندن وسیع ترند / حماس شهر زیرزمینی ساخته است