مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-07دانش

دانشگاه آزاد رفسنجان در مسیر کارآفرینی پیش می رود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان فعالیت های این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: این دانشگاه با نگاه مهارت محوری و مسأله محوری که دارد به سمت کارآفرینی پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا قدیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان صبح امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو که در محل ساختمان مدیریت دانشگاه آزاد برگزار شد، با تبریک این روز اظهار کرد: در دوران پساکرونا نگاهی که برای دانشگاه ترسیم شد بر اساس مهارت محوری، حل مسأله و کارآفرینی بود، شعاری که دانشگاه های نسل چهارم روی آن تمرکز دارند و باید روی آن کار کنند.

وی بیان کرد: این شعار شاید به نظر یک شعار ایده آل باشد اما حرکت خوبی در این زمینه شروع شده و اکثر دانشجویان این نگاه مهارتی را می بینند.

برگزاری 120 کارگاه مهارتی در دانشگاه آزاد رفسنجان قدیری تصریح کرد: در سال 1402 بر اساس برنامه ریزی که داشتیم 120 کارگاه مهارتی تشکیل شده و دانشجو متناسب با رشته خود مهارتش را کسب می کند و زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شود مهارت لازم را دارد تا وارد بازار کار شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه حل مسأله اگر کاربردی نباشد، جایگاه علم بی فایده است، علم و دانشگاه و اساتیدی مثمرثمر هستند که در مسائل اصلی و کاربردی نظر داده و بتوانند مسائل را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد رفسنجان در مسیر کارآفرینی پیش می رود

دانشگاه آزاد رفسنجان در مسیر کارآفرینی پیش می رود