مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-22اقتصادي

ضرورت شکل گیری ادبیات مبتنی بر صنعت و دانشگاه


مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه باید دانشگاه صنعت محور و صنعت هم دانشگاه محور باشد، گفت: شکل گیری ادبیات مبتنی بر صنعت و دانشگاه امری ضروریست.

- ایسنا/مازندران مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه باید دانشگاه صنعت محور و صنعت هم دانشگاه محور باشد، گفت: شکل گیری ادبیات مبتنی بر صنعت و دانشگاه امری ضروریست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین اسدی در دومین جشنواره بینوکاپ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار کرد: جوانان وارد کسب و کار نشوید؛ مگر آمادگی لازم را داشته باشید.

وی افزود: اصلا فضا برای ورود به دنیای کسب و کار در کشور فراهم نیست؛ جهان کسب و کار جهان تلاش و سختی کار است وجود بیمه، مالیات، رشوه و جهان کسب و کار را به جهان درد و رنج تبدیل کرده است اما جهان حل مشکل هم هست.

وی با اشاره به اینکه صنعت در کشور مریض است، یادآور شد: امروزه صنعت درد دارد و انتظار داریم؛ این درد را دانشگاه حل کند اما دانشگاه خودش درد دارد.

مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن وتجارت کشور تصریح کرد: صنعت از فنآوری عقب است و حوصله فنآوری را ندارد، با افزایش دلار تمام محاسبات و اصول صنعت عوض می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شکل گیری ادبیات مبتنی بر صنعت و دانشگاه

ضرورت شکل گیری ادبیات مبتنی بر صنعت و دانشگاه