مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-12بين الملل

یافته های تکان دهنده نظرسنجی های انتخاباتی برای نتانیاهو


در نظرسنجی که به تازگی در اراضی اشغالی فلسطین انجام شد، مشخص شده که اگر امروز انتخابات برگزار شود، حزب بنی گانتس 37 کرسی به دست می آورد، اما تعداد کرسی های حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو کاهش یافته و به 18 کرسی می رسد.

- در نظرسنجی که به تازگی در اراضی اشغالی فلسطین انجام شد، مشخص شده که اگر امروز انتخابات برگزار شود، حزب بنی گانتس 37 کرسی به دست می آورد، اما تعداد کرسی های حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو کاهش یافته و به 18 کرسی می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نظرسنجی که شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داد، نشان می دهد که حزب اردوگاه ملی به ریاست بنی گانتس، یکی از اعضای کابینه جنگ این رژیم 37 کرسی را به دست آورده، اما تعداد کرسی های حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی رو به کاهش است و اگر انتخابات پارلمانی امروز برگزار شود، حزب او تنها 18 کرسی، یعنی نصف کرسی های فعلی اش را به دست می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت عرب48، بر اساس نتایج این نظرسنجی، تعداد کرسی های حزب آینده وجود دارد به ریاست یاییر لاپید به 15 کرسی کاهش یافته و حزب شاس به ریاست ارییه ادرعی 9 کرسی و حزب اسراییل خانه ما به ریاست آویگدور لیبرمن 8 کرسی به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته های تکان دهنده نظرسنجی های انتخاباتی برای نتانیاهو

یافته های تکان دهنده نظرسنجی های انتخاباتی برای نتانیاهو