مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-10سياسي

به کیفیت آموزش در رشته های فنی و حرفه ای مدارس توجه شود


استاندار زنجان بر ضرورت توجه و تمرکز ویژه بر برنامه های تربیتی در آموزش و پرورش استان تاکید کرد و گفت: نیازمند طرحی منسجم برای پیگیری مسائل تربیتی در مدارس هستیم.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان بر ضرورت توجه و تمرکز ویژه بر برنامه های تربیتی در آموزش و پرورش استان تاکید کرد و گفت: نیازمند طرحی منسجم برای پیگیری مسائل تربیتی در مدارس هستیم.

محسن افشارچی امروز (یکشنبه، 19 آذر ماه) در نشست شورای آموزش و پرورش استان زنجان، بر لزوم پرهیز از طرح مباحث جزیره ای در این شورا تاکید و اظهار کرد: لازم است در هر جلسه، یک طرح و موضوع خاصی مورد توجه قرار گیرد تا آن طرح با هم افزایی به نتیجه برسد.

وی به سیاست های سوق دادن دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: کیفیت آموزش در این رشته ها باید مورد توجه قرار گیرد تا این دانش آموزان در ادامه تحصیل بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان افزود: برنامه ریزی هدفمند، کشف استعدادها و ایجاد برنامه های تقویتی و فراهم سازی بستر مناسب آموزشی و پرورشی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه و تلاش دانش آموزان داشته باشد.

در ادامه این جلسه، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: نماز جماعت در 1088 مدرسه در استان زنجان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کیفیت آموزش در رشته های فنی و حرفه ای مدارس توجه شود

به کیفیت آموزش در رشته های فنی و حرفه ای مدارس توجه شود