مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-26اجتماعي

باد آلودگی هوای کلان شهرها را فردا با خود می برد


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر قزوین، کرج، تهران، اراک و اصفهان، افزایش غلظت آلاینده های جوی داریم، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده 6 آذر در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام، همچنین ارتفاعات البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و قزوین رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی افزود: روز سه شنبه 7 آذر در سواحل خزر بارش ها شدت پیدا می کند و در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و شمال شرق و شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 8 آذر در شمال شرق و شرق کشور بارش ها به صورت پراکنده ادامه دارد و پنجشنبه در اغلب نقاط کشور آسمان صاف خواهد بود.

ضیاییان اظهار داشت: امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خصوصا قزوین، کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده های را جوی داریم، اما از بعدازظهر فردا و روز سه شنبه به سبب وزش باد، میزان آلاینده ها کاهش می یابد و کیفیت هوا بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد آلودگی هوای کلان شهرها را فردا با خود می برد

باد آلودگی هوای کلان شهرها را فردا با خود می برد