مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-20سياسي

سازمان پزشکی قانونی نقش موثری در ارتقا سطح دانش جامعه پزشکی دارد


دادستان کل کشور با اشاره به توان و دانش در اختیار سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: این سازمان نقش موثری در ارتقا سطح سواد و دانش جامعه پزشکی دارد.

- دادستان کل کشور با اشاره به توان و دانش در اختیار سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: این سازمان نقش موثری در ارتقا سطح سواد و دانش جامعه پزشکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با حجت الاسلام و المسلمین موحدی دیدار و گفت وگو کرد.

دادستان کل کشور در این دیدار از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان پزشکی قانونی قدردانی کرد و گفت: خدماتی که این سازمان به مردم ارائه می دهد از جمله خدمات تخصصی است که در صدور احکام قضایی بسیار تعیین کننده می باشد.

وی گفت: از جمله افتخارات این سازمان بهره مندی از پزشکان و متخصصان متدینی است که دارای سوابق علمی درخشان بوده و از فرهیختگان حوزه کاری خود هستند.

نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی بسیار مهم است موحدی با بیان اینکه نقش سازمان پزشکی قانونی در کاهش اطاله دادرسی بسیار مهم است گفت: به هر میزان که روند اقدامات پزشکی قانونی و پاسخ به استعلامات و اظهارنظر کارشناسی ها سریعتر صورت پذیرد، به همان اندازه نیز رسیدگی به پرونده ها سرعت گرفته و قضات هم با جامعیت و دقت بالاتری اقدام به صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان پزشکی قانونی نقش موثری در ارتقا سطح دانش جامعه پزشکی دارد

سازمان پزشکی قانونی نقش موثری در ارتقا سطح دانش جامعه پزشکی دارد