مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-24سياسي

امام جمعه مشگین شهر: تفکر بسیجی عامل پیروزی محور مقاومت است


بسیجیان در ایجاد صالحین ثابت کردند غزه حقیقت بوده و تفکر بسیجی عامل پیروزی محور مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان مشگین شهر ضمن دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا حافظ انسان است و عامل نزدیکی به پروردگار عالم است اساس ایمان و مغز ایمان عبارت است از تقوایی و پارسایی.

وی با بیان اینکه مشکل آب سالیان سال گریبان گیر مشکین شهر است، افزود: اکنون تعداد 204 روستا همچنان با مشکل آب دست و پنجه نرم می کنند و برای تأمین آب مورد نیاز این روستاها اعتبار نیاز است که اگر 360 میلیارد بحث مجتمع آبرسانی سردار شهید سلیم زاده اعتبار اختصاص پیدا کند مشکل 204 روستا آب حل می شود.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر بیان کرد: همچنین اگر تعیین اعتبار سد احمدبیگلو هم حل شود مشکل آب بخش عظیمی از روستاهای مشگین شهر رفع خواهد شد و از نعمت آب بهرمند می شوند.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: رهبر حکیمانه انقلاب اسلامی در هفته بسیج فرمودند فتح الفتوح امام پرورش جوانان بسیجی است، در کشور ما بحث معیشت مطرح است که در همین راستا مردم ما در 13 آبان باشکوه ترین حضور ملی خود را به نمایش گذاشتند و در صحنه های انقلاب مردم نقش آفرینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشگین شهر: تفکر بسیجی عامل پیروزی محور مقاومت است

امام جمعه مشگین شهر: تفکر بسیجی عامل پیروزی محور مقاومت است