مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-26سياسي

خراسان جنوبی رتبه دوم اعزام زائر به عتبات عالیات را دارد


مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: خراسان جنوبی در اعزام زائران به سفرهای عتبات عالیات بعد از قم، رتبه دوم کشور را دارد، - مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری: خراسان جنوبی رتبه دوم اعزام زائر به عتبات عالیات را دارد ایسنا/خراسان جنوبی مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: خراسان جنوبی در اعزام زائران به سفرهای عتبات عالیات بعد از قم، رتبه دوم کشور را دارد، لذا از این حیث راه اندازی دفتر نمایندگی بعثه در استان ضروری است.

حجت الاسلام علی پروانه، امروز یکشنبه، 5 آذر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی افزود: انتخاب مسئول بعثه رهبری در فرآیندی پیگیری می شود که بتوان در اسرع وقت مسایل مربوط به اعزام زائران را به خوبی دنبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: راه اندازی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی تحت تأثیر شرایط کرونا و لغو سفرهای زیارتی به تأخیر افتاد اما اکنون با مساعد شدن شرایط مجوز آن صادر و نیروهای لازم تأمین خواهد شد.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: خراسان جنوبی مردمانی صبور و مشتاق به سفرهای زیارتی دارد و مدیران کاروان ها هم به خوبی در زمینه اعزام ها فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی رتبه دوم اعزام زائر به عتبات عالیات را دارد

خراسان جنوبی رتبه دوم اعزام زائر به عتبات عالیات را دارد