مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-18ورزشي

بایکوت؛ سنت قدیمی منافقین


در ناآرامی های سال گذشته که جامعه را چند هفته ای درگیر خود کرد، اگر صفحات بازیگری که علیه جمهوری اسلامی موضع نگرفته را نگاه می کردیم در قسمت نظرات، - انبوهی از توهین و تهدید مشاهده می شد که بازیگران را وادار به حمایت از آشوب می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آن ایام برخی از چهره های مشهور در دام فشار لشکر فیک جریان نفاق افتادند و در آتش ناآرامی دمیدند و برخی دیگر در صفحات شخصی خود در فضای مجازی از این فشارها پرده برداشته و از هجوم هایی گفتند که به هوای کار در سینما، حضور در جشنواره فجر و حتی شادی به دلیل پیروزی تیم ملی فوتبال روی آنان بود.

ربات ها و فیک ها حمیدهیراد، اولین هنرمندی بود که پرده از حجم فشار کامنت های تهدیدآمیز برداشت و نوشت: روی حرفم با اون کسانی که با ربات یا پیج های فیک به من و دوستانم که خواننده یا بازیگر و ورزشکار هستند و معلومه ازطرف کی حمله می کنند و دور از جون مردمم، هر چیزی که لایق خودشون و خانواده شون هست رو به ما عنوان می دن.

من نه سلبریتی هستم و نه هیچ کسی، منم مثل تک تک مردمم هستم فقط شغلم فرق میکنه همین.

تویی که با پیج فیک میای میگی در مورد کنسرت و هزار تا چیز دیگه حرف می زنی حتی نمی تونی درک کنی که چندتا انسان از این راه خرج زن و بچه شون رو میدن و من خبر دارم که چند نفرشون تو اوضاع بی پولی و کرونا که شغل ما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایکوت؛ سنت قدیمی منافقین

بایکوت؛ سنت قدیمی منافقین