مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-26اجتماعي

از شایعه تا واقعیت حادثه واژگونی خودروی مینی بوس حامل دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: خودروی مینی بوس واژگون شده در شهرستان قصرقند ارتباطی با طرح روستا مرکزی و آموزش و پرورش نداشته و آسیب دیدگی دانش آموزان تکذیب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پی انتشار خبری مبنی بر واژگونی و آتش گرفتن مینی بوس طرح روستامرکزی در شهرستان قصرقند و آسیب دیدگی دانش آموزان، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تکذیب این موضوع، توضیحاتی را ارائه کرد.

حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی مینی بوس حامل مسافران در بین روستاهای شهرستان قصرقند، متاسفانه برخی رسانه های معاند به دور از اخلاق رسانه ای و عدم رعایت شرط امانت و صداقت، مبادرت به انتشار مطلبی خلاف واقع و ناصواب کرده و در جهت تشویش اذهان عمومی، تلاش های فراوانی از خود نشان دادند که مواجهه با این گونه رفتارهای غیر متعارف جای بسی تأسف دارد.

وی افزود: خودروی مینی بوس واژگون شده در شهرستان قصرقند از جمله خودروهای عبوری مسیر راه که مبادرت به جابجایی مسافران بین روستاهای مختلف می کرد، ارتباطی با طرح روستا مرکزی و آموزش و پرورش نداشته و آسیب دیدگی دانش آموزان تکذیب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت حادثه واژگونی خودروی مینی بوس حامل دانش آموزان

از شایعه تا واقعیت حادثه واژگونی خودروی مینی بوس حامل دانش آموزان