مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-19اقتصادي

بورس برای حفظ منافع سهامداران از برندها حمایت و پشتیبانی می کند


عضو هیات مدیره سازمان بورس از آمادگی بورس برای تامین نیازهای تراکتورسازی در عرصه سرمایه خبر داد.

- رضا عیوضلو در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تراکتورسازی از مجموعه های فعال در حوزه بورس و بازار سرمایه کشور محسوب می شود که دارای شفافیت در اطلاعات با سودآوری خوب برای سهامدارانش می باشد و در راستای حمایت از فعالیت بازار سرمایه و حفظ منافع سهامداران باید از برندهای نظیر تراکتورسازی حمایت و پشتیبانی کرد.

وی یک از کارکردهای اصلی بازار سرمایه را تامین سرمایه عنوان کرد و افزود: سازمان بورس آمادگی دارد در صورت دریافت درخواست از سوی تراکتورسازی در این زمینه، آن را بررسی و در اسرع وقت به آن پاسخگو باشد.

عیوضلو دلیل تمایل حوزه بورسی را برای کمک به تامین سرمایه تراکتورسازی درصورت نیاز این مجموعه را طرح ها و پروژه های توسعه ای دانست که تراکتورسازی در دست اجرا دارد و نکته قوتی برای کشور و حوزه صنعت محسوب می شود که هرگونه و حمایت از این توسعه زمینه را برای رشد و بالندگی کشور و در نتیجه سهامداران بورس را فراهم خواهد آورد.

عضو هیات مدیره سازمان بورس تاکید کرد: نکته ای که در تراکتورسازی بیشتر جلب توجه می کند تمرکز بر داخلی سازی تولیدات این گروه صنعتی با کمترین ارزبری و تکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس برای حفظ منافع سهامداران از برندها حمایت و پشتیبانی می کند

بورس برای حفظ منافع سهامداران از برندها حمایت و پشتیبانی می کند