مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-10اجتماعي

نرخ بی سوادی در رده سنی 10 تا 18 سال باید به صفر برسد


استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نرخ بی سوادی در رده سنی 10 تا 18 سال را باید به صفر برسد چرا که این گروه جامعه فعال ما را تشکیل می دهند، گفت: حتی یک نفر هم در این رده سنی نباید در استان از تحصیل باز بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در سومین جلسه آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه نرخ بی سوادی در رده سنی 10  تا 18 سال را باید به صفر برسانیم، چرا که این گروه جامعه فعال ما را تشکیل می دهند، اظهار داشت: حتی یک نفر هم در این رده سنی نباید در استان از تحصیل باز بماند.

استاندار زنجان با بیان اینکه از مسوولان آموزش و پرورش درخواست می شود که در جلسات طرحی برای مسائل تربیتی آورده شود که در مدارس قرار است، اجرا شود، گفت: باید در جلسات طرح های تربیتی موردبحث قرار بگیرد و نباید به صورت جزیره ای در جلسه شورای آموزش و پرورش مباحث را دنبال کرد.

وی در ادامه در واکنش به آمار ارائه شده در رابطه با تحصیل دانش آموزان در رشته های فنی و حرفه ای گفت: باید به این نکته توجه کرد که دانش آموزانی که در رشته های فنی تحصیل می کنند آیا این قدرت را دارند که  در سطح ملی برای تحصیلات تکمیلی خود رقابت کنند.

استاندار زنجان گفت: میزان ریزش تحصیل در رشته های نظری باید به تفکیک ارایه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بی سوادی در رده سنی 10 تا 18 سال باید به صفر برسد

نرخ بی سوادی در رده سنی 10 تا 18 سال باید به صفر برسد