مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-15سياسي

انتقاد دوباره امام جمعه هرمز از بی توجهی مسئولان به گردشگری جزیره


حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه هرمز با انتقاد از عدم توجه میراث فرهنگی و گردشگری در بحث ساماندهی گردشگردی هرمز گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه هرمز با انتقاد از عدم توجه میراث فرهنگی و گردشگری در بحث ساماندهی گردشگردی هرمز اظهار داشت: جزیره هرمز زیر ساخت گردشگر مناسبی ندارد و باید میراث فرهنگی پای کار بیاید.

امام جمعه هرمز بیان داشت: نبود زیر ساخت گردشگری و عدم ساماندهی این صنعت موجب معضلات و مشکلات فرهنگی در این جزیره شهید پرور می شود.

حجت الاسلام رستاخیز گفت: با اینکه برخی دستگاه های اجرایی به خوبی کارهای خود انجام می دهند ولی متاسفانه در این کار میراث فرهنگی کوتاهی می کند.

امام جمعه هرمز با اشاره به وتوی قطعنامه آتش بس در غزه توسط آمریکا گفت: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس شورای امنیت در خصوص توقف حملات رژیم صهیونسیتی به غزه، ماهیت پلید خود را بیش از پیش آشکار کرد.

حجت الاسلام رستاخیز اظهارداشت: اعضای شورای امنیت از مسایل به وجود آمده در غزه و فلسطین باعنوان جهنم روی زمین تعبیر می کنند و به همین دلیل قطعنامه آتش بس را تایید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دوباره امام جمعه هرمز از بی توجهی مسئولان به گردشگری جزیره

انتقاد دوباره امام جمعه هرمز از بی توجهی مسئولان به گردشگری جزیره