مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-07فرهنگي

«قاتلان» بهترین فیلم سال از نگاه هیات ملی نقد شد


فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» ساخته مارتین اسکورسیزی سه جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگر زن جوایز سالانه هیات ملی نقد آمریکا را از آن خود کرد.

- فیلم سینمایی قاتلان ماه کامل ساخته مارتین اسکورسیزی سه جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگر زن جوایز سالانه هیات ملی نقد آمریکا را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، این وسترن حماسی جنایی که توسط اپل اورجینال فیلمز و پارامونت پیکچرز توزیع میشود، چهارمین جایزه بهترین کارگردانی را برای مارتین اسکورسیزی به ارمغان آورد تا او اکنون با فیلمساز افسانه ای دیوید لین با چهار جایزه، که بیشترین جایزه در بین کارگردانان تاریخ جوایز هیات ملی نقد است، برابری کند.

در طول 30 سال گذشته، برنده جایزه بهترین فیلم جوایز هیات ملی نقد، معمولاً نامزدی اسکار بهترین فیلم را دریافت کرده است، اتفاقی که در دهه فقط یک بار روی نداده است، خشن ترین سال در سال 2014، قلم پرها در سال 2000 و خدایان و هیولاها در سال 1998.

فهرست برندگان جوایز 2023 هیات ملی نقد آمریکا (National Board of Review) از این قرار است: بهترین فیلم: قاتلان ماه کامل بهترین کارگردان: مارتین اسکورسیزی (قاتلان ماه کامل) بهترین بازیگر مرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاتلان» بهترین فیلم سال از نگاه هیات ملی نقد شد

«قاتلان» بهترین فیلم سال از نگاه هیات ملی نقد شد