مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-26سياسي

چالش های زیست محیطی ساوه به بحران تبدیل نشود/ برخورد با ترک فعل های محیط زیستی


دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به اینکه چالش های زیست محیطی این شهرستان نباید به بحران تبدیل شود، گفت: دستگاه قضایی با هرگونه ترک فعل محیط زیستی، - ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به اینکه چالش های زیست محیطی این شهرستان نباید به بحران تبدیل شود، گفت: دستگاه قضایی با هرگونه ترک فعل محیط زیستی، برابر قانون و مقررات رفتار خواهد کرد.

محمودرضا سازنده یکشنبه پنجم آذرماه 1402 در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع بررسی موضوعات زیست محیطی شهرستان ساوه که در سالن جلسات دادسرای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری مشکلات زیست محیطی از مهمترین دغدغه های دستگاه قضایی است و کوتاهی دستگاه های اجرایی در عمل به وظایف قانونی، پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: رهاسازی پساب و فاضلاب شهری در جنوب و جنوب غربی شهر ساوه در اراضی کشاورزی و نیز مدیریت پسماند شهری، رهاسازی پساب شهر صنعتی کاوه و مشکلات مجتمع فناوری پسماند از مهمترین معضلات زیست محیطی ساوه است.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای عملی برای پیشگیری از چالش های زیست محیطی در مجتمع فناوری پسماند ساوه تاکید کرد و گفت: نقص در نظارت توسط دستگاه های نظارتی در حوزه مشکلات زیست محیطی می تواند این چالش ها را به بحران تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های زیست محیطی ساوه به بحران تبدیل نشود/ برخورد با ترک فعل های محیط زیستی

چالش های زیست محیطی ساوه به بحران تبدیل نشود/ برخورد با ترک فعل های محیط زیستی