مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-27فرهنگي

درخشش 3 انجمن علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: سه انجمن علمی دانشگاه سمنان موفق شدند در پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت، عنوان های برگزیده و شایسته تقدیر را از آن خود کنند.

- ایسنا/سمنان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: سه انجمن علمی دانشگاه سمنان موفق شدند در پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت، عنوان های برگزیده و شایسته تقدیر را از آن خود کنند.

اشکان جبلی جوان امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) اظهار کرد: در این جشنواره، انجمن علمی مهندسی برق به دبیری علیرضا جراح و دکتر محمد لاری به عنوان استاد مشاور در سه بخش اختراع، ابتکار و نوآوری، اتحادیه های برتر و نشریات اتحادیه ها عنوان برگزیده را کسب کرد.

وی ادامه داد: انجمن علمی کارآفرینی به دبیری شهاب امیری و دکتر میثم مدرسی به عنوان استاد مشاور در بخش ویژه علوم انسانی و انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی به دبیری مبینا بنددار و دکتر رحمان معرفت به عنوان استاد مشاور در بخش محتوای دیجیتال عنوان انجمن شایسته تقدیر این جشنواره را به دست آوردند.

معاون دانشگاه سمنان بیان کرد: سه انجمن علمی مهندسی برق به دبیری علیرضا جراح، علم اطلاعات و دانش شناسی به دبیری مبینا بنددار و انجمن علمی اقتصاد به دبیری محمدسجاد عربیان براساس فرم شاخص ها و نحوه امتیازدهی و ارزیابی انجمن های علمی دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 3 انجمن علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت

درخشش 3 انجمن علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت