مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-16بين الملل

گزارش نیویورک تایمز از حرکت غیرانسانی صهیونیست ها در نوار غزه


بر اساس یافته های یک گزارش جدید که توسط نیویورک تایمز منتشر شده، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی حداقل 6 گورستان در شمال نوار غزه را هدف حمله قرار داده و به کل نابود کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،یافته های جدیدی نشان می دهد که نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان حملات وحشیانه خود به نوار غزه، گورستان های فلسطینی ها را هم هدف قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور نیویورک تایمز در تهیه گزارش خود از تصاویر ماهواره ای و ویدئویی استفاده کرده است.

نیویورک تایمز به این نکته اشاره کرده که نیروهای رژیم صهیونیستی بخشی از گورستان تونسی را جهت ایجاد یک موضع نظامیِ موقت در محله شجاعیه غزه نابود کرده اند.

تصاویر ماهواره ای که در روز یکشنبه گذشته گرفته شده اند حاکی از این هستند که خودروهای زرهی و سازوکارهای دفاعی اسراییلی در منطقه ای در نوار غزه مستقر شده اند که پیشتر یک گورستان بوده است.

این در حالی است که اصول حقوق بین الملل، هرگونه نابودسازی مکان های مورد احترام انسان ها را به مثابه یک جنایت جنگی در نظر می گیرد.

نشریه نیویرک تایمز در گزارش خود به این مساله اشاره کرده که ارتش اسراییل هیچ توضیحی را در مورد اقدامات خود با محوریت نابودسازی گورستان های فلسطینی و یا انجام اقدامات لازم جهت حراست از مکان های مذهبی در غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نیویورک تایمز از حرکت غیرانسانی صهیونیست ها در نوار غزه

گزارش نیویورک تایمز از حرکت غیرانسانی صهیونیست ها در نوار غزه