مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-23ورزشي

درخواست وزیر ورزش از رییس مجلس در مورد طرح سرباز قهرمان


وزیر ورزش و جوانان کشورمان نامه ای را به رییس مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، خواستار طرح لایحه اصلاح تبصره (5) الحاقی به ماده واحده قانونی سرباز قهرمان مصوب 1391 خارج از نوبت در صحن مجلس شد.

در نامه وزیر ورزش و جوانان خطاب به محمدباقر قالیباف آمده است: ضمن سپاس از حمایت ها و مساعدت های جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس انقلابی از جامعه ورزش، به استحضار می رساند که لایحه اصلاح تبصره (5) الحاقی به ماده واحده قانونی سرباز قهرمان مصوب 1391 پس از طی تشریفات قانونی در نوبت طرح در صحن علنی مجلس قرار گرفته است.

از آنجایی که اصلاحیه مذکور در جهت رفاه و معیشت ورزشکاران کشورمان بسیار موثر بوده، در دو دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری توسط ورزشکاران مطرح شد و مقام معظم رهبری در هر دو دیدار به ویژه دیدار مورخ 1402/9/1 به تسریع در حل این مشکلات تاکید فرمودند خواهشمند است مقرر فرمایید این لایحه خارج از نوبت در صحن مطرح گردد تا پاسخ شایسته نظام به زحمات و تلاش های افتخارآفرینان ورزش کشور در مرحله بین المللی باشد.

ضمنا در متن مورد تایید کمیسیون اجتماعی که به صحن تقدیم شده است، اصلاحات پیشنهادی در صورت تصویب باعث خواهد شد افتخارآفرینان پارالمپیکی، پارآسیایی و المپیک نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر ورزش از رییس مجلس در مورد طرح سرباز قهرمان

درخواست وزیر ورزش از رییس مجلس در مورد طرح سرباز قهرمان