مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-26دانش

تولید علم برای حل نظام مسائل پیرامون هم بکارگیری شود


رییس دانشگاه لرستان با بیان اینکه تولید علم برای حل نظام مسائل پیرامون هم بکارگیری شود، گفت: دانشگاه ها بر اساس این مسیر باید جهاد علمی را تقویت کنند تا نظام مسائل جامعه از بین بروند.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان با بیان اینکه تولید علم برای حل نظام مسائل پیرامون هم بکارگیری شود، گفت: دانشگاه ها بر اساس این مسیر باید جهاد علمی را تقویت کنند تا نظام مسائل جامعه از بین بروند.

علی نظری امروز، 5 آذر در یازدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری لرستان که همزمان با هفته بسیج و در آستانه فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزرا شد، بیان کرد: در نظام تحول آموزش عالی، باید پژوهش آموزش محور و آموزش پژوهش محور داشته باشیم که انتزاعی نباشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها مراحل مختلفی شامل آموزش محور، پژوهش محور و مهارت محور را طی کرده اند؛ در نهایت، به نسل سوم و چهارم دانشگاه ها رسیده ایم؛ یعنی دانشگاه هایی که کارآفرین باشند، تصریح کرد: ایران در تولید علم رتبه 16 و گاهی 15 در کل دنیا را دارد؛ این یک رتبه عالی و یک دستاورد بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ اما به این موازات آیا نظام مسائل مان را به همین میزان حل کرده ایم؟ رییس دانشگاه لرستان ادامه داد: در دانشگاه لرستان 15 یا 16 نفر دانشمند یک و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید علم برای حل نظام مسائل پیرامون هم بکارگیری شود

تولید علم برای حل نظام مسائل پیرامون هم بکارگیری شود