مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-21سياسي

دستگاه های اجرایی برای بهره گیری حداکثری از سفر رییس جمهور برنامه ریزی کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان از هم اکنون برای بهره گیری از فرصت سفر ریاست جمهوری به هرمزگان، - ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان از هم اکنون برای بهره گیری از فرصت سفر ریاست جمهوری به هرمزگان، برنامه ریزی و تلاش کنند تا دور دوم سفر مانند دور اول برای استان پربار و پر برکت باشد.

احسان کامرانی امروز (سی ام آذرماه) در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: فلسه وجودی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت بی منت به مردم است.

وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی با بسیج امکانات زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم را در سطح شهرستان بندرعباس در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن سفر رییس به استان، تصریح کرد: سفر ریاست محترم جمهور فرصت مغتنمی برای تسریع در رشد و توسعه استان در بخش های مختلف است که باید به بهترین نحو ممکن از آن بهره گرفت.

کامرانی خاطرنشان کرد: تحقق کامل مصوبات و وعده های مهم دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان از مطالبات مهم مردم و ریاست محترم جمهور از مدیران است که ضروری به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای بهره گیری حداکثری از سفر رییس جمهور برنامه ریزی کنند

دستگاه های اجرایی برای بهره گیری حداکثری از سفر رییس جمهور برنامه ریزی کنند