مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-12حوادث

بازداشت مامور خاطی رویداد پایانه میلک


دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: کلیپ پخش شده در خصوص ضرب و شتم سوخت بر توسط نیروهای مرزبانی مربوط به شهریور ماه سال جاری است و پرونده قضایی برای وی تشکیل و بازداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شمس آبادی امروز در جمع خبرناگران اظهار داشت: در خصوص انتشار کلیپ های پخش شده مبنی بر ضرب و شتم یکی از سوخت بران در پایانه مرزی میلک توسط احدی از کارکنان هنگ مرزی مستقر در پایانه مرزی میلک و مجروح شدن یکی از شهروندان روی پل میلک توسط احدی از کارکنان یگان تکاوری 125 نیاتک موضوع سریعا در دستور کار دادستانی هیرمند و بازرسی هنگ مرزی زابل قرار گرفت.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر موضوع توسط تیم بازرسی هنگ مرزی زابل مامورین خاطی به دادسرای شهرستان هیرمند احضار شدند.

وی بیان کرد: پس از بازجویی از مامورین مربوطه مشخص گردید که کلیپ پخش شده در خصوص ضرب و شتم سوخت بر توسط نیروهای مرزبانی مربوط به شهریور ماه سال جاری است و پرونده قضایی در این خصوص برای وی تشکیل و به دادسرای نظام استان ارسال است.

وی در خصوص انتشار فیلم مجروح شدن یکی از افراد محلی توسط احدی از کارکنان یگان تکاوری 125 نیاتک افزود: مامور مربوطه سریعا جهت ارائه توضیحات به دادسرا احضار و پس از بازجویی و تشکیل پرونده قضایی با توجه به نظامی بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مامور خاطی رویداد پایانه میلک

بازداشت مامور خاطی رویداد پایانه میلک