مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:512023-11-23سياسي

معاون وزیر صمت: قیمت کالاها در هفته های اخیر روند کاهشی داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین فرهیدزاده صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از سیاست های دولت برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان سخن گفت و اظهار داشت: همه سعی و تلاش ما این است که اجحافی در حق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت نگیرد.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به اینکه اقدامات ما بر اساس مقررات اساسنامه منتج از مجلس انجام می شود، عنوان کرد: هیات تصویب قیمت ها در سازمان، صورت های مختلف مالی را بررسی و برای کالاهای مختلف سود متعارف تصویب می کند.

وی اضافه کرد: در این قیمت گذاری، کالاهای اساسی و ضروری متفاوت هستند، چراکه سود چندانی ندارند و حاکمیت در تامین بخش زیادی از آن سهیم است.

معاون وزیر صمت از ورود سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به خدمات سخن به میان آورد و اظهار کرد: دخالت در تعرفه آب، برق و غیره نیز جزو وظایف این نهاد است تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

فرهیدزاده با تاکید بر اینکه در حال حاضر نسبت به ماه های گذشته ثبات داریم، ابراز داشت: گهگاه افراد سودجو هم پیدا می شوند اما سعی ما نظارت بیشتر است.

معاون وزیر صمت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را سیاستگذار بازرسی ها خواند و با تاکید بر اینکه صمت های استانی بازوان اجرایی ما هستند، خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: قیمت کالاها در هفته های اخیر روند کاهشی داشته است

معاون وزیر صمت: قیمت کالاها در هفته های اخیر روند کاهشی داشته است