مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-27اجتماعي

پیش بینی هفت روزه وضع هوای استان مازندران


بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز دو‏شنبه 6 تا یکشنبه، 12 آذرماه به شرح زیر پیش بینی می‏شود.

- ایسنا/مازندران بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز دو‏شنبه 6 تا یکشنبه، 12 آذرماه به شرح زیر پیش بینی می‏شود.

امروز دو‏شنبه، 6 آذرماه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در دامنه ها و ارتفاعات وزش باد گرم نسبتاً شدید و از اوخر وقت ابری با وزش باد نسبتاً شدید؛ همچنین از سمت غرب استان به تدریج با بارندگی و رعدوبرق همراه خواهد بود.

اما هوای مازندران در روز سه شنبه، 7 آذرماه ابری (در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش محسوس دما، وزش باد نسبتا شدید موقتی، رگبار باران، رعدوبرق، احتمال تگرگ و در ارتفاعات بالای 2000 متر با بارش برف پیش بینی می شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران در روز چهارشنبه، 8 آذرماه آسمان استان، ابری با احتمال بارش پراکنده، به تدریج با کاهش ابر مواجه خواهیم بود.

اما در روز پنج‏شنبه، 9 آذرماه هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات و دامنه ها با وزش باد گرم همراه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هفت روزه وضع هوای استان مازندران

پیش بینی هفت روزه وضع هوای استان مازندران