مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:162023-12-13اقتصادي

معاون وزیر کار: نرخ بیکاری به کمترین رقم در 3 دهه اخیر رسیده است


معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه طبق آمار مرکز آمار شاهد کمترین نرخ بیکاری ظرف سه دهه اخیر بودیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمود کریمی بیرانوند امروز عصر در جلسه پیشنهادات سفر وزیر کار به لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کارهای کارشناسی خوبی در حوزه شناسایی ظرفیت های استانی انجام شد، اظهار کرد: پروژه های پیشنهاد شده مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی داشت، تا قبل از سفر وزیر این مصوبات چکش کاری می شوند.

وی بیان کرد: امیدواریم اقدامات ویژه ای از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه سرمایه گذاری، آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال و امورات فرهنگی ورزش انجام بشود.

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آخرین نرخ بیکاری کشور که مرکز آمار منتشر کرده است مربوط به تابستان امسال است، اظهار کرد: طبق آمار شاهد کمترین نرخ بیکاری ظرف سه دهه اخیر بودیم، نرخ بیکاری 7.

9 درصد عنوان شده است، در حالی که نرخ مشارکت اقتصادی نیز 6 درصد افزایش پیدا کرد، یعنی این کاهش نرخ بیکاری حاصل جنب و جوش بازار کار است و این اتفاق خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کار: نرخ بیکاری به کمترین رقم در 3 دهه اخیر رسیده است

معاون وزیر کار: نرخ بیکاری به کمترین رقم در 3 دهه اخیر رسیده است