مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-05اقتصادي

بهره مندی از تکنولوژی های نوین برای توسعه بازرگانی یزد نوین


مدیر کل دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری یزد از رویکرد بهره مندی از تکنولوژی های نوین جهت توسعه بازرگانی یزد نوین خبر داد و گفت: ذیل محور بازرگانی سند تحولی یزدنوین 15 برنامه تعریف شده که طبق برنامه زمان بندی برخی از آنها نیز اجرایی شده است.

- ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری یزد از رویکرد بهره مندی از تکنولوژی های نوین جهت توسعه بازرگانی یزد نوین خبر داد و گفت: ذیل محور بازرگانی سند تحولی یزدنوین 15 برنامه تعریف شده که طبق برنامه زمان بندی برخی از آنها نیز اجرایی شده است.

محمدرضا پاکدل امروز سه شنبه چهاردهم آذرماه در قالب پویش آقای مدیر حرف بزن در نشست با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های حوزه بازرگانی ذیل سند تحولی یزدنوین، اظهار کرد: محور بازرگانی یکی از مهمترین و استراتژی ترین محورهای سند تحولی یزدنوین است که طی آن سعی شده رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی‎های روز دنیا از جمله هوش مصنوعی در برنامه های آن مورد اهتمام قرار گیرد.

وی از تعریف 15 برنامه عملیاتی ذیل این محور، این برنامه ها را در سه دسته برنامه های حوزه زیرساختی، حوزه نرم و حوزه بهره مندی از تکنولوژی های نوین تقسیم کرد و گفت: یکی از برنامه های تدوین شده با توجه به سبقه ی دیرین یزدیها در حوزه تجارت و بازرگانی، ایجاد برج تجارت بین الملل استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از تکنولوژی های نوین برای توسعه بازرگانی یزد نوین

بهره مندی از تکنولوژی های نوین برای توسعه بازرگانی یزد نوین