مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-05سياسي

آبرسانی به بیش از 150 روستا تا پایان سال / اشتغال وضعیت خوبی دارد


استاندار زنجان با اشاره به وجود برخی مسائل، مشکلات و موانع در سال های گذشته در رابطه با بافت تاریخی و تفریحی استان زنجان، گفت: از زمان استقرار دولت سیزدهم، - ایسنا/زنجان استاندار زنجان با اشاره به وجود برخی مسائل، مشکلات و موانع در سال های گذشته در رابطه با بافت تاریخی و تفریحی استان زنجان، گفت: از زمان استقرار دولت سیزدهم، اتفاق های خوبی در استان رخ داده است و در تلاشیم برای توسعه استان در همه جنبه ها قدم برداریم.

محسن افشارچی امروز (سه شنبه، 14 آذر ماه) در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در دانشگاه زنجان برگزار شد، در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان که چرا زنجان توسعه چندانی نداشته است؟ اظهار کرد: باید قدر داشته های خود را بدانیم و یک نگاه مقایسه ای عادلانه داشته باشیم؛ راه اندازی و بازگشت 66 واحد راکد به عرصه تولید در بخش صنعت، نشان از تحول و توسعه استان دارد.

همچنین در مقایسه با برخی شهرها، رشد و ارتقای خوبی را در اینجا شاهدیم.

وی ادامه داد: از زمان استقرار دولت سیزدهم و در طول این مدت، اتفاق هایی خوبی در استان زنجان رخ داده است؛ ساخت گلخانه بزرگ هیدج، گازرسانی و آب رسانی به روستاهای استان، کاهش میزان بیکاری و اجرای پروژه های متعددی اعم از پارک های شهید هاشمی نژاد و شهیدان کریمی زنجان و همچنین افزودن وسایل نقلیه به ناوگان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به بیش از 150 روستا تا پایان سال / اشتغال وضعیت خوبی دارد

آبرسانی به بیش از 150 روستا تا پایان سال / اشتغال وضعیت خوبی دارد