مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-18اجتماعي

بوستان نوستالژی قم نونوار شد


مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پایان عملیات بهسازی و بازسازی بوستان نجمه یکی از بوستان خاطره انگیز شهر خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پایان عملیات بهسازی و بازسازی بوستان نجمه یکی از بوستان خاطره انگیز شهر خبر داد.

به نقل از شهرداری قم، محمد رمضانی شهردار با اشاره به اقدامات برای بهسازی و بازسازی بوستان حضرت نجمه(س) اظهار کرد: بوستان نجمه یا همان دورشهر با مساحت تقریبی 36 هزار و 500 مترمربع یکی از قدیمی ترین بوستان های سطح شهر قم بوده که طبق توافق برای هفت سال در اختیار شهرداری قم برای بازسازی، بهسازی و نگهداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چون این بوستان برای اکثر اهالی شهر به نوعی حالت خاطره ساز بوده و جزو سرمایه های مردمی است، ابراز کرد: تمام تلاشمان را جهت بازسازی این بوستان به کار گرفتیم و امیدواریم شهروندان محترم از گذران اوقات فراغت خود در این بوستان لذت ببرند .

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه روند بازسازی بوستان نجمه از سال 1400 آغاز شده و در حال حاضر نهایی شده است افزود: به منظور سهولت در دسترسی شهروندان ابتدا تمامی نرده های نصبی برداشته شد و در اجرای عملیات عمرانی این پروژه 425 مترمکعب بتن ریزی انجام شده است و جداول سنگی نصب شده در این بوستان به حدود هزار و 500 متر می رسد و همچنین کف پوش های بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان نوستالژی قم نونوار شد

بوستان نوستالژی قم نونوار شد