مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-04بين الملل

رسانه صهیونیست: حماس هم در حمله و هم در دفاع، اسراییل را غافلگیر کرد


یک رسانه عبری زبان اذعان کرده است که گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در جریان عملیات «طوفان الاقصی» و حمله به غزه هم در حمله و هم در دفاع، - یک رسانه عبری زبان اذعان کرده است که گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در جریان عملیات طوفان الاقصی و حمله به غزه هم در حمله و هم در دفاع، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نداو ایال ، خبرنگار روزنامه یدیعوت آحارونوت در یادداشتی در این باره نوشت که جنبش مقاومت اسلامی حماس، اسراییل را نه تنها در حمله بلکه در دفاع و قدرت مقاومت نیز غافلگیر کرد.

وی گفت که پس از گذشت حدود دو ماه از جنگ، پایان آن هنوز بسیار دور به نظر می رسد و نتایج آن نامشخص است.

ایال در ادامه آورده است: حماس در تاکتیک های دفاعی خود اسراییل را غافلگیر کرد و علی رغم صحبت های فراوان در مورد تله های انفجاری، مواد منفجره و کمین هایی که قبل از عملیات زمینی انجام شد، مسئله غافلگیر کننده این بود که رهبری حماس نخواست درگیر نبردهای گسترده و خشونت آمیز با یگان های ارتش اسراییل شود و آنها روش پنهان شدن و دوری از درگیری را انتخاب کردند.

در این یادداشت آمده است: شهر تونل ها، عریض تر و عمیق تر از آن چیزی است که سرویس های امنیتی اسراییل انتظار داشتند و اغلب نیروهای حماس ترجیح می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیست: حماس هم در حمله و هم در دفاع، اسراییل را غافلگیر کرد

رسانه صهیونیست: حماس هم در حمله و هم در دفاع، اسراییل را غافلگیر کرد