مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:412023-12-09بين الملل

دیپلمات ایرانی: ایستادن آمریکا کنار اسراییل باعث فاجعه انسانی در غزه شده است


کاردار ایران در لندن در پیامی در واکنش به وتو قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری در غزه توسط آمریکا، اظهار کرد: عمق فاجعه در سیاست خاورمیانه ای آمریکا با اوج فاجعه انسانی در غزه برابری می کند.

- کاردار ایران در لندن در پیامی در واکنش به وتو قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری در غزه توسط آمریکا، اظهار کرد: عمق فاجعه در سیاست خاورمیانه ای آمریکا با اوج فاجعه انسانی در غزه برابری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی حسینی متین با بیان اینکه امروز شاهد سقوط آزاد سیاست خارجی آمریکا از نظر اخلاقی و انسانی هستیم خاطر نشان کرد: تاریخ قضاوت خواهد کرد که چقدر ایستادن نابخشودنی آمریکا در کنار رژیم اسراییل باعث فاجعه انسانی در غزه شد.

در نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل، قطعنامه پیشنهادی امارات متحده عربی به رای گذاشته شد که از 15 عضو شورای امنیت 13 عضو رای موافق، یک عضو یعنی ایالات متحده آمریکا رای مخالف و یک عضو یعنی انگلیس، دیگر عضو این شورای رای ممتنع دادند.

این نشست اضطراری شورای امنیت در پی فعال کردن ماده 99 منشور ملل از سوی آنتونیو گوترش تشکیل شده بود.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد با توجه به گستردگی تلفات انسانی در غزه در پی جنگ اسراییل، نامه ای را با استناد به ماده 99 منشور سازمان ملل به رییس شورای امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات ایرانی: ایستادن آمریکا کنار اسراییل باعث فاجعه انسانی در غزه شده است

دیپلمات ایرانی: ایستادن آمریکا کنار اسراییل باعث فاجعه انسانی در غزه شده است