مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-01سياسي

بیشترین منفعت اختلاف میان ملت ها از آن استعمارگران انگلیس است


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه استعمارگران به ویژه انگلیس بیشترین نفع را در اختلافات بین ملت ها را می برند، گفت: راهبرد امروز استعمارگران اختلاف افکنی است و از اتحاد جهان اسلام واهمه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به جانفشانی ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات صهیونیست ها، گفت: حرکت محور مقاومت تا تحقق کامل نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استعمارگران به ویژه انگلیس بیشترین نفع را در اختلافات بین ملت ها را می برند، ادامه داد: راهبرد امروز استعمارگران اختلاف افکنی است و از اتحاد جهان اسلام واهمه دارند.

وی گفت: استعمارگران از مجموعه مقاومت به شدت واهمه دارند چنانجه دیدیم اقدامات محور مقاومت در روزهای گذشته دنبای استکبار را به فضاحت کشاند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه اختلافات و تفرقه افکنی در جامعه اسلامی به هر شکلی بد است افزود: نمونه آن درطول تاریخ در جریان نهضت جنگل رخ داد و و دشمنان با حربه اختلاف افکنی این حرکت استقلال طلبانه را از بین بردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین منفعت اختلاف میان ملت ها از آن استعمارگران انگلیس است

بیشترین منفعت اختلاف میان ملت ها از آن استعمارگران انگلیس است