مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-25بين الملل

جمعه سیاه برای آمازون بدبیاری آورد


کارکنان آمازون در مناطق متعدد اروپا، روز جمعه و درست در یکی از شلوغ ترین ایام خرید سال، در اعتراض به شیوه های کار این شرکت بزرگ آمریکایی، به اعتراض پرداختند.

- کارکنان آمازون در مناطق متعدد اروپا، روز جمعه و درست در یکی از شلوغ ترین ایام خرید سال، در اعتراض به شیوه های کار این شرکت بزرگ آمریکایی، به اعتراض پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارزار آمازون را مجبور کنید پرداخت کند که توسط اتحادیه یو ان آی گلوبال هماهنگ شده است، اعلام کرد از جمعه سیاه و یک روز پس از مراسم روز شکرگزاری در آمریکا که بسیاری از فروشندگان، تخفیف های خوبی برای افزایش فروش خود می دهند، اعتصاب ها و اعتراضاتی در بیش از 30 کشور برگزار خواهد شد.

جمعه سیاه در ابتدا، برای صف های طولانی در مقابل فروشگاه های بزرگ در آمریکا معروف بود اما تا حدودی تحت تاثیر آمازون که امسال تخفیف های ایام تعطیلات را از 17 تا 27 نوامبر تبلیغ کرد، به میزان زیادی به فضای آنلاین منتقل شده است.

در آلمان که دومین بازار بزرگ آمازون از نظر میزان فروش در سال 2022 است، اتحادیه تجاری وردی ، برآورد کرد حدود 2000 کارمند در شش مرکز توزیع آمازون در آلمان، اعتصاب کرده اند.

تعداد 500 کارمند در مرکز توزیع آمازون در رینبرگ اعتصاب کردند که حدود 40 درصد از کارمندان آمازون را در خود جای داده و حدود 250 کارمند معادل 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه سیاه برای آمازون بدبیاری آورد

جمعه سیاه برای آمازون بدبیاری آورد