مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-26دانش

تمام جزییات مربوط به ثبت نام آزمون اختصاصی فرهنگیان


جزییات ثبت نام آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اطلاعیه ثبت نام داوطلبان در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 ثبت نام از روز یک شنبه (پنجم آذر ماه 1402) منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان آغاز و در روز شنبه به تاریخ (یازدهم آذر ماه 1402) پایان می پذیرد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1403 ثبت نام کنند.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی (برای برادران)، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو – معلم در پردیس های دانشگاه فرهنگیان، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای موردِ نظر دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت نام کنند.

پس از مطالعه دفترچه راهنما، بایستی مدارک یا اطلاعات لازمِ مندرج در تقاضانامه ثبت نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کنید، در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام جزییات مربوط به ثبت نام آزمون اختصاصی فرهنگیان

تمام جزییات مربوط به ثبت نام آزمون اختصاصی فرهنگیان