مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-05دانش

اولین همایش ملی تازه های پژوهش در حقوق ورزشی برگزار می شود


اولین همایش ملی تازه های پژوهش در حقوق ورزشی به همت مرکز وکلای قوه قضاییه، 11 بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، اولین همایش ملی تازه های پژوهش در حقوق ورزشی به همت مرکز وکلای قوه قضاییه، 11 بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

حقوق ورزشی از منظر حقوق عمومی ، حقوق ورزشی از منظر حقوق کیفری ، مراجع قضاوتی ورزش از منظر حقوق ملی و فراملی و قراردادهای ورزشی از منظر حقوق ملی و فراملی از جمله محورهای این همایش است.

  علاقه مندان می توانند مقالات خود را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به عنوان دبیرخانه این همایش ارسال کنند، مقالات برتر در مجله علمی پژوهشی منتشر خواهد شد.

همپنین ارسال مقاله برای دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و اساتید هیئت علمی دارای امتیاز پژوهشی است.

  در همین رابطه بهزاد ملایی، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با اهمیت حقوق ورزش گفت: حقوق ورزش به طور قابل توجهی در حال تغییر است و امروزه اهمیت فزاینده ای در حاکمیت بر جنبه های حیاتی سازمان های ورزشی پیدا کرده است.

این وکیل پایه یک دادگستری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این رشته از حقوق بررسی نهادهای ملی و بین المللی ورزشی، حمایت از ورزشکاران، بررسی جنبه تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی تازه های پژوهش در حقوق ورزشی برگزار می شود

اولین همایش ملی تازه های پژوهش در حقوق ورزشی برگزار می شود