مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-30سياسي

ارسال بیش از 1000 اثر به سیزدهمین جشنواره علامه حلی اصفهان


دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی (ره) گفت: میزان مشارکت حوزه علمیه برادران استان اصفهان در سیزدهمین جشنواره علامه حلی چشمگیر بوده است، تقریبا یک هشتم از طلاب حوزه برادران استان اصفهان صاحب اثر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام رسول ملکیان اصفهانی، دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی(ره) اظهارداشت: میزان مشارکت حوزه علمیه برادران استان اصفهان در سیزدهمین جشنواره علامه حلی چشمگیر بوده است، تقریبا یک هشتم از طلاب حوزه برادران استان  اصفهان صاحب اثر هستند.

وی افزود: 1071 اثر مکتوب علمی طلاب جوان در محدوده سنی حداکثر 35 سال و اساتید حوزه تا 50سال به جشنواره علامه حلی استانی رسیده که از این تعداد 38 اثر از اساتید و1033 اثر از طلاب است.

ملکیان گفت: یک اثر علمی از طلاب مسیر خاصی را برای رسیدن به داوری مرحله نهایی جشنواره علامه حلی(ره) طی می کند، به این صورت که ابتدا اثر ارزیابی اجمالی می شود و در صورت کسب حد نصاب نمره که در این مرحله 75 از 100 امتیاز است به مرحله بعد راه می یابد.

پس از آن ارزیابی تفصیلی اول و دوم آثار صورت می گیرد، هر اثر در صورتی به ارزیابی دوم راه پیدا می کند که در ارزیابی اول حداقل حائز امتیاز 70 از 100 امتیازبوده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 1000 اثر به سیزدهمین جشنواره علامه حلی اصفهان

ارسال بیش از 1000 اثر به سیزدهمین جشنواره علامه حلی اصفهان