مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-21سياسي

برگزاری دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و ترکیه در تهران


نشست مشورت های سیاسی ایران و ترکیه با هیات های وزارت امور خارجه دو کشور در تهران برگزار شد.

- برگزاری دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و ترکیه در تهران نشست مشورت های سیاسی ایران و ترکیه با هیات های وزارت امور خارجه دو کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و احمد ییلدیز معاون وزیر امور خارجه ترکیه که ریاست هیات های ایران و ترکیه را برعهده داشتند، روز چهارشنبه 29 آذر دور جدید رایزنی های سیاسی میان دو کشور همسایه را برگزار کردند.

در این نشست، موضوعات مختلف مورد علاقه دو طرف در حوزهای دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و درباره راهکارهای افزایش تعاملات دو کشور و نیز گشایش دریچه های جدید در مسیر ارتقای مناسبات تهران و آنکارا در زمینه های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و علمی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بحران در غزه و تداوم جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و ضرورت اتخاذ تدابیر موثر برای توقف این جنایات و کمک رسانی فوری و بدون قید و شرط، رفع محاصره 16 ساله غزه و جلوگیری از کوچاندن مردم فلسطین در غزه و از غزه در صدر گفت وگوهای دو مقام سیاسی ایران و ترکیه در نشست تهران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و ترکیه در تهران

برگزاری دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و ترکیه در تهران