مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-09اقتصادي

اجرای طرح حمایتی برق خورشیدی برای 4000 خانوار کم برخوردار یزد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای طرح حمایتی برق خورشیدی ویژه اقشار کم برخوردار و بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای طرح حمایتی برق خورشیدی ویژه اقشار کم برخوردار و بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

علی جم در نشست با دستیار استاندار در خصوص این طرح، گفت: طرح توانمند سازی اقشار کم برخوردار با استفاده از ظرفیت قراردادهای خرید تضمینی 20 ساله برق خورشیدی و ابعاد درآمد پایدار 20 ساله برای این افراد صورت می گیرد.

وی مزایای این طرح را معرفی به بانک های عامل جهت تخصیص و اخذ تسهیلات ویژه تا سقف 150 میلیون تومان و کارمزد چهار درصد با اقساط 80 ماه بیان کرد و نظارت بر روند نصب و راه اندازی اجرا و اتصال به شبکه سامانه برق خورشیدی را از دیگر شاخص های این طرح برشمرد.

این مسئول یادآور شد: مشمولان این طرح توسط چهار نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، جهاد کشاورزی و امور توسعه روستایی و عشایری منتخب می شوند.

وی سرمایه گذاری در بخش مولد و تولید انرژی پاک بدون نیاز به مواد اولیه، نیروی کار و نیزبازاریابی، توانمندسازی و ایجاد درآمد پایداربرای خانوارهای مشمول با حفظ عزت نفس و افزایش خودباوری را از مزیت این طرح بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حمایتی برق خورشیدی برای 4000 خانوار کم برخوردار یزد

اجرای طرح حمایتی برق خورشیدی برای 4000 خانوار کم برخوردار یزد