مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-12اقتصادي

پرداخت مطالبات شهرداری شهر را متحول می کند


در صورتی که راه و شهرسازی نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری اقدام کند می توان نتیجه آن را در سطح شهر مشاهده کرد و خدمات بهتری را به مردم ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مصطفی حیدری  صبح امروز در جلسه ای با حضور سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که این اداره کل نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری اقدام کند می توان نتیجه آن را در سطح شهر مشاهده کرد و خدمات بهتری را به مردم ارائه داد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به مشکلات منظریه، افزود: حدود 2 سال است که بحث واگذاری این محله به شهرداری مطرح شده است که در این راستا تفاهم نامه 200 میلیارد تومانی فی مابین این 2 دستگاه منعقد شد.

  وی ادامه داد: اما راه و شهرسازی پرداخت این میزان هزینه را به چهار فاز تقسیم کرده و در فاز اول تنها 50 میلیارد تومان زمین به شهرداری واگذار کرده است.

حیدری بیان کرد: راه وشهرسازی باید همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد و مبلغ 200 میلیارد تومان را به صورت زمین واگذار کند تا بتوان اقدامات خوبی را در منظریه انجام داد.

وی با اشاره به عدم پرداخت سهم 10 درصد شهرداری از سوی اداره کل راه و شهرسازی، اظهار داشت: امروز شرایط اقتصادی خوبی را شاهد نیستیم، بنابراین می طلبد این ارگان نسبت به پرداخت سهم 10 درصد خود اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات شهرداری شهر را متحول می کند

پرداخت مطالبات شهرداری شهر را متحول می کند