مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-05سياسي

برگزاری پنجاه و هشتمین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی


پنجاه و هشتمین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی، آذر ماه سال جاری به میزبانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

- پنجاه و هشتمین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی، آذر ماه سال جاری به میزبانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور نمایندگان اعتاب مقدسه از آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، سازمان اوقاف و امور خیریه و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

در ابتدای این نشست دبیر جلسه، استاد معتز آقایی به معرفی اعضاء کارگروه و بیان برخی از فعالیت های شاخص آن در طی سنوات اخیر در حضور تولیت جدید مسجد مقدس جمکران پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در خصوص اهمیت قرآن و لزوم پرداختن بیش از پیش جهان اسلام به موضوع معرفی صحیح و همه جانبه قرآن کریم، سخنانی را ایراد کرد.

همچنین در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان، رییس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، به ارائه گزارشی در خصوص فازهای مختلف طرح من قرآن را دوست دارم ، پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حبیبی مسئول آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) در خصوص شیوه نامه پیشنهادی مشارکت اعتاب مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجاه و هشتمین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی

برگزاری پنجاه و هشتمین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی